fredag 6. januar 2012

Stressmestring

Nå har eg kvilt. Det var heilt nødvendig itte ei natt med fryktelig lite søvn. Og grunnen e irriterande. Grunnen te at Ole Lukkeøye passerte soverommet uten å komma inn e todelte. Eg hadde igrunnen gleda meg te eg sko krypa inn under nyoppredde dyna. Legga meg i mjuke flanellsdynetrekk og trekka inn duften av blomstereng. (eg ser masse reklamefilmar). Men opplevelsen min blei så altfor annleis:

Siden eg hadde fått ny Iphone brukte eg masse energi på å forstå uhyret. Og så kom eg i den situasjonen at det var et passord eg ikkje huska!!!!! Det skapte frustasjon i overflod. Eg e av natur ikkje spesielt tålmodige. Eg hadde også engasjert min kjære sønn i prosjektet. Han e ikkje heller tålmodige, så eg fekk fort forståelsen av kaslags håve eg hadde....

Vel, eg kapitulerte og skulle dermed krypa under den før nevnte dynå. Eg brukte den raske metoden for å bli kvitt klær og kraup under dynå der eg venta på at sengevarmen sko komma snikande. Det som kom snikande var ein sure gufs!!!

For når kroppsvarmen min varmde opp flanellen så utvikla det seg ein ufysen odør. Eg må ha hatt et anfall av sløvhet når eg vaskte detta sengetøyet. Det har nok blitt liggande litt lenge i vaskemaskinen........ Det var blitt surt!!!!! Og med varmetilføring slo gufsen ut i full blomst.

Eg orka ikkje foreta bytte av sengetøy på den tiå av døgnet. Og så var eg så frusterte øve den der Iphonen som ikkje var så enkel som eg hadde trudd... Eg låg å irriterte meg, fekk ikkje sova... Eg prøvde lange pusteøvelsar med magen - bles lange pust, prøvde å telja - men datt så fort ut av tellingå.

Egentligt var det godt at det blei morgen te slutt. Syns fryktelig synd på meg sjøl. Nå har eg kvilt, funne sengetøy med anelse blomsterduft. Lagt de te oppvarming inne i stovå (ska ikkje ha meir overraskelser). Og så har eg et kalde poteter og spekesild!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar