lørdag 21. januar 2012

Søndagsmorgen

God morgen!

Eg e i Sirdalen. Kan eg væra heilt goe i håve. Me e tre stykker inneklemt i ein buss så e omtrent 9 meter. Og så storkose me oss!!!!! Nå e Ernst på taket for å rydda vekk snøen. Signe e i sengå, og eg har funne fram kaffikoppen. 9-timen er på radioen. Her e kjempemasse snø og hallgrått ute. Det snør!!! Stor forskjell på den ferdigmåkte snøen me har heima.

Det besta med dette e at eg trenge ikkje gjera ein einaste fornuftige ting. Eg treng ikkje utføra klesvask og husvask og andre olleting. Det passa min trang te avslapning perfekt. Her legge me planar for alt muligt i framtiå, behøve ikkje bli nåke av det. Kjekt å snakka om for det.

Kunne tenkt meg å fått te å sova litt meir på morgenen. Det var aldri problem før i tiå. Det e kun når eg ska på arbeid at kroppen min e klar for meir soving... Uforståeligt. Egentlig e det masse så e uforståelig. Kos kan det ha seg at me akseptera alt sånnt. F. Eks. Viss me har det kjempetravelt ein morgen og ska kun koka to små koppar kaffi - Då kan du væra sikker på at filteret krølla seg i traktaren og det blir varmt lysebrunt vatn av det. Grrr. Kjenne dåke den? Elle at når sjevå dette på golvet så dette hu alltid med majonessidå ned på det lysa teppet!

Men å e snart Ernst ferdige på busstaket. Må få han inn te å laga frokost. Han e goe på det å steika egg og bacon. Så eg kjenne ikkje på lysten te å øveta det arbeidet.

2 kommentarer:

  1. Her sjå åkke æ dæ lordagsmårån. Men tiå går kansje fortare i Sirdalen. Bara pass på at de inkje reise heim i kveld for atta du trur du ska på arbeid i mårå. Dæ ska du inkje!
    Jilt å lesa om dåkke. Du får helsa inn te di andre to.

    SvarSlett
  2. Kos deg i Sirdalen Sissel og nyt dagen ! Koselig å lese :-)

    SvarSlett