onsdag 1. april 2015

Påskeferie

I dag blir det sofasliting. Ute snør det på tvers. Kjempeunnskyldning til å ligga på sofaen å gumla påskesnop.

Men det får meg og til å tenka øve kor lite som ska te for at me kjede oss. Dei djupe samtalene det nå kunne vore tid til blir liksom ikkje tema. I bakgrunnen her dure TV'en med seriar frå den tiå rett etter at fargefjersynet såg dagens lys. Ingen ser på, men me har litt lag....

Det viktigaste me har tatt stilling til er om me skal ha koteletter eller kyllinger til middag? Kan me ha koteletter når det er tomt for gullerøtter? For Signe seie at kyllinger er fredagsmat.....

Det at me nesten ikkje tåle å kjede oss nåken timar er ganske tankevekkende. Det føre meg inn på tanken på kaffor urettferdigheten i verden e så vanvittig? Me har overflod, og vil likevel ha meir. Eg og. Kjøpe Lotto for å ha drømmen om alt eg ska skaffa meg den dagen det blir min tur.  Det var ein her oppe som sa at det var ikkje nåken vits i å stå opp når han allikevel måtte legga seg om kvelden. Eller han som la seg åtte ganger på ein kveld fordi doktoren hadde sagt at det kunne hjelpa med ein cognac før han la seg.

E ledarane i Afrika, Amerika, Russland osv fødde med mindre vet enn oss andre. For all ufred stamma frå grådighet og religion. Nåken seie det er på grunn av at di vil ha rettferdighet, kor mange liv er rettférdigheten verdt?. Folket vil ha mat og klær og hus og litt av moderne teknologi for å leva lykkelige alle sine dagar med prinsen og gullungane. Det er jo nok til alle med litt bedre fordeling. Kardemommeloven har eg tru på.

Men så ska det ikkje så store avsporingen til før eg lure på om eg kan belønne meg sjøl med et rødvinsglas. Eg har jo vaska opp i dag. Og det blir koteletter med surkål og blomkål - uten gullerøtter

2 kommentarer:

  1. Du skrive fortsatt godt. Med kloke tanker som du klarer å formulere på en måte som det står respekt av.

    SvarSlett