tirsdag 14. april 2015

Alle de rette valgå

Eg har vore hos tannlegen i dag. Der eg går for å kontrollere vekstvilkårå for tennene mine. Det e ikkje sprekt. Eg ska bruka sånn liten børste minst to ganger for dag, det har eg egentligt akseptert. Så når tannlegen spør meg om eg e goe på dette, munnen er full av allslags greier, så laga eg ein lyd som eg håpa han oppfatta som ja. Men det e jo løgn. For eg unnskylde meg sjøl mange gange. Så då sleppe eg. For eg syns det e ekkelt visst eg får litt av metallet på kosten mot tannhalsen. Ææææ. Men egentlig lure eg kun meg sjøl. Så nå e det slutt på det lureriet.

Akkurat sånn e det med den tanken om å gå på tur og. Kanskje ein annen dag. For enten så regna det, eller så er det for fint vær. Ein grunn til å velga sofaen finne eg alltid. Men eg e så forbaska trøtte itte middagen.

Å så e det kunsten å sei nettakk til godsaker. Den beherska eg heller ikkje. Men e det rett at eg ska trega på 6 ruter med firkløver? eg berre spør? Det e meste ikkje vits i å kosa seg, når me må gå rundt å trega på all slag. Gleda med kos blir forringa av dette. Finnes det ein forening eg kan melda meg inn i som har et fordelsprogram som kan passa for meg. Ein forening som gir sjøltillit til skjøre sjeler?

Men hos meg ligge det i genene å trega litt. Mor mi er faktisk værre. Når hu har laga verdens beste middag, så kan du væra sikker på at nåke var feil med saltet, eller at potetene var kokte for masse... javel, eg har det i meg eg og. Når eg hadde hengt opp mine nye gardiner så tenkte eg tanken på om det i grunnen blei nåke finare enn før. Kanskje eg heller skulle investert i solskjerming??? For seint.

Heldige dei som tar et valg og er ferdige med det. Heldige dei som ser at kvitt er kvitt og svart er svart. Eg vett at viss me tar litt svart i det kvite så blir det grått, og då er det et problem. Men eg trur litt av grunnen til all grublingå er at Vårherre hadde litt mange følelsar igjen når eg blei fødde, og så var det sikkert kveld, så derfor blei eg eigar av heila bøtta med kjensler. Så då kan det bli både for masse konsekvenstenking, eller det værsta: handling etter følelse, før konsekvenstenking. Og då blir det grublingå etterpå.

Ein anna situasjon som oppstår i livet mitt som problem er klær. Eg vil ikkje ha koneklær. Men eg vil heller ikkje spjåka meg ut som ein 17 åring. Evig ung.... Søren så vanskeligt det e. Og siden eg har alle desse problema med konsekvenser og riktige valg har eg innsett at den raude kjolen som går inn i livet er ein draum. Kaffor kan dei ikkje sy ein kjole som går passeligt ut under brystet med kjedelige folder  rundt ballongpunktet? Det e fleire enn meg med denna kroppsfasongen.

Men har det blitt altfor masse i den vektskålå med "kan ikkje". Egentlig e det heilt grett med det mesta. Tannlegen var greie med meg, og eg trenge ein påminnelse på dei der små tannkostane. Og siden eg ikkje vil ha fleire kilo så e det vel grett at samvittigheten seie ifrå viss det blir for gale. Og alle følelsane mine har egentlig gitt meg fleire gleder enn sorger.  Og når det gjelde klær så e det mange gode "ekspeditriser" på butikkane som kan sitt fag.

Let The spring begin!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar