fredag 9. desember 2011

Rolp 2

Har nettopp sett på Odd Nordstoga på TV. utruligt at ein sånn ein type har klart seg så bra. Han er jo ikkje nåke særligt type itte mitt håve. Greit nok kunne eg ha vore morå, men eg har god hukommelse - og så vett eg ka eg syns e fint fremdeles!! Men eg syns han har nåken fine sangar. Masse melankoli!! Ikkje mykje så e bedre enn ein god gammaldags depresjon. Bare det går øve når me har fått grene litt, fått passeligt med sympati og klare å sjå fargar igjen. Men for tidå e mitt liv fortreffeligt. Eg gleda meg te jul, men eg ana ikkje ka eg ønske meg. Men eg e veldig glad i pakkar, så eg håpa eg får nåken. Og så ska eg ha ferie i romjulå!!! Tenk å ligga te eg vakna, surra på seg nåke behagelig - drikka morgenkaffi og goe frokost uten stress!!! O jesss. Får bare håpa at strømpebuksehekså lar meg vara i fred. Har andre opplevd at det drysse strømpebukser av dåke? For meg skjer det heila tiå. Det sista eg opplevde på den fronten va at ein enkel sokk datt ut på et møte på arbeid. Hadde det ikkje vore for at mine kollegaer e vant med litt av kvart, kunne detta blitt pinligt. Men saken e at eg e effektive når eg kler av meg om kvelden: tar av langbuksa sammen med strømpebuksa - så huska eg ikkje det neste morgen. Då tar eg ny strømpebukse, men den gamla ligge inni bukså. Då e historien i gang ... Ufattelig med pinlige situasjonar har blitt kreerte fordi eg e så effektive om kvelden. Men då e e jo stuptrøtte, og så gjelde det å nå sengå før kroppstemperaturen e under 36 grader. Fordelen e at når mine venner og bekjente finne strømpebukser rundt i stolar og sofaer så får eg de. Trur eg har gått i pluss. Alle e ikkje mine... Vel, i mårå får me kjøpa julatre. Få heim!!! Ska ALDRI ha plasttre!!!!! Denna helgå ska brukast te Kos. Får kjøpa Kims. Siden me e TV slavar lure eg på om me ska ha et TV til. Ikkje mange andre så har to TV i ståvå. Men det e praktisk. Viss du vil sjå både håndballkamp og Nordstoga på samme tid så må me ha to TV... Vel, et lite glass rødvin kan væra på sin plass nå. Katten e lagde, og Ernst slappe av. Fordi e fortjene det.

1 kommentar:

  1. å halle min, eg he ledd så tårene trilla, du e fine Sissel :-)) Godt me fekk oppretta ein blogg te deg, du fortjene å få skreve ner alt du tenke på..... det får oss andre i godt hunmør, i hvertfall meg :-))) Ha ein fin lørdag og kos deg!!

    SvarSlett