søndag 25. desember 2011

Der fekk me med oss julenøttene på NRK. Det e ein slags tradisjon i heimen å klara jule- eller påskenøttene. Sjøl med hjelp av Googles klarte me ikkje det i dag. Så det svive nok litt seint i toppetasjen itte alt inntaket av ribbe og pinnekjøtt og desserter og kaker .... I dag har me skunda oss heile dagen for å få tid til å eta alle oppsatte måltider, og allikevel klara å få til å svelga mat hos svigermor itte oppsatt program. Stod egentlig opp litt før eg var klar i dagmorges for å få tid til frokosten før middag..

Nå e det bare å sjå om Dagmar kjeme så langt vest og laga ugreie i haganissane mine i natt. Men me bur på ein goe plass sånnt flaummessigt sett. I tillegg te at kommunen har dreve anleggsvirksomhet i ualminnelig lang tid ute i gata vår og lagt røyr så tåle litt nedbør.

Katten har lagt seg te rette i fanget te Ernst, Signe har fått nye telefon så hu hisse seg opp øve. Eg e i avslappingspositur i den berømte stresslessen min. Er egentlig allerede begynt å gleda meg te å kunna pakka vekk alle nissane så glor på meg frå alle krokar og krikar. Ka e forresten ein krik? På TV e Marta Lovise med nye flotte kjolar. Blir lit misunnelige på den flotta dama. Syns hu e litt tøffe så snakka om englane sine og ualminnelige evner og at hu tore å sei alt det løgna hu seie. Ja eg trur hu har fantasi så e øve min altså. Men hu ser nå ganske fornødde ut, trass i Ari ...

Eg har fått masse pakkar denna julå. Vanvittig fornødde med kreativiteten te maen og ungane mine. Ja eg fekk ikkje dei te jul altså ... Trur eg har de beste av den sorten. Og så e hønemor så lykkelige når alle e hima og eg har de samla rundt bordet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar