søndag 18. desember 2011

Litt av kvart

Nettopp heimkommen frå Hanne Krogh konsert. Kjenne meg heilt full av følelsar. Sjøl om eg ikkje har geia på musikk gjekk dette heilt inn i margen. Hu hadde med seg nåken fantastiske tenorar. Snakk om KLANG!!! .. Og så va det meste så eg fekk julå litt nærmare inn på livet. Greit nok at det er kommersalisering av julå, men for meg e det ein heilt greie måte å tjena penger på.

Gleda meg fremdeles te jul, men har komme på at eg har ingen ting å ha på meg. Og så e det et ufattelig stress å prøva å finna nåke i butikkane i desse tider. For å væra litt ærlige, så lika eg ikke å kjøra bil heller når det e så mange andre bilar ute å kjøre. Det e meste ingen ledige parkeringsplasser, og eg trenge ein sånn så me kjøre rett inn i - og kan kjøre rett ut ifrå. Eg tok sertifikat på 2. gir. Så eg ska ikkje ha for mange utfordringar på den fronten.

Det går dårlig med heklekunsten min. Spørs om det blir lykt av det. Har egentlig meir lyst te å lesa i ei bok. Har fått den sista M. Kanne & Søn, og det frista vanvittig å starta lesingå, sjøl om eg har tenkt å spara den te romjulå. Eg e ikkje særligt prinsippfast, så me får sjå... Nå e det håndballkampen som gjelde. Fantastisk kjekt at Norge e så goe.

Ein fredelige søndag e på hell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar