torsdag 23. juni 2016

Sjuke mann

Maen e sjuke! Nå har han låge som et slips på sofaen i fleire dagar. Det e ikkje møkje lyd i han, men han ligge nå der.

Det betyr at eg helle ikkje får utretta nåke. Så eg seig ned i stresslessen og blei der. Eg e ikkje rara sjukesøsterå. Kjenne at eg heilt mangla dei genene. Men han har fått saft og kjeks, dvs det var vel helst Signe som ordna det. Mat vil han ikkje ha.... Det betyr svikt i mine daglige rutinar. Pleie jo å sørga for middag kvar dag. Ikkje vits i det nå....  Han får egentlig gratis og lettvint slankekur. Urettferdig når eg streva livet av meg, og me snakke gram...Så det betyr endå meir fritid! Eg har min daglige spasertur på føremiddagen. Den sat ganske langt inne i dag. Sofasliting e smittsomt. Me har ein sofa i sommarståvå og, så mulighetene e der for meg.


Nå blei eg invitert til middag hos Signe. Goe greier - bare å legga innpå, og så gå etterpå. Men alt detta seie meg at eg e sjeleglad for at han til vanligt er ein ordinær arbeidskar. Tenk viss me skulle gått heima og tusla rundt i lag kvar dag!!!! Det kunne tatt på hos nåken og ein kvar. Så nå håpa eg for alles del at han snart blir friske, og kan forandra stilling frå horisontalen til iallefall oppreist i stol. Eg e ikkje skapte til å væra pleiar. Det va ikkje snilt sagt......
Og e gjere så godt eg kan....

Det blir iallefall ikkje St.Hans feiring for dei to gamle i Tranevegen i kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar