onsdag 4. juli 2012

Ferieklar

Det har aldri vore så nærme så nå. Forventningane te ferien e alltid skyhøge!!! Men før me e vel avgårde e der nåken grøfter me nesten alltid må ned i. Tålmodighetsstrikken e rett før rykepunktet.

Eg føle at eg må ta ansvaret med pakkingå. Og då stressa eg. Og så pakke eg alltid for masse. For alle anledningar..... Og så tåle eg ikkje spørsmål så kan minna det minste om kritikk. Sånn på utsiå kan eg sjå at eg e urimelige. Men eg kan ikkje gjera nåke med det. Så stakkars Ernst viss han då spøre: har du huska .... Då e eg ikkje særlig mjuke i stemmen når eg svare.... JAAAA, pakk sjøl!!!!!!!!

Eg lir meg igjønå strekningen mellom vaskemaskinen og koffertane. Stressen gir et vanvittig håveverk, og eg ønske meg medfølelse eller oppmuntring. Men eg ser jo at det er lika lett å finna det retta å sei så det e å vinna i Lotto. Nå har eg rast rundt her med ei risputa rundt nakken. Kokvarmt. Eg vett ikkje om det hjelpe, men nåke må eg prøva.Men eg e alltid tidligt ute - så eg var vel meste ferdige med alt i går kveld (sånn lett rekna 4 dagar før avreise).

Og sånn e det med det mesta. Eg e tidligt ute. E fryktelig redde forå komma for seint. Så når flyet går i 7 tiå om morgenen e det vel meste ikkje vits i å legga seg først?


Og så e det å ha kontroll på biletten og passet. Du store min, kor mange gonger eg må kontrollera at det e der. Og alltid oppleve eg et lite øyeblikk at eg ikkje finne det. For eg har lagt det i ei lomma i veskå eg ikkje visste eg hadde.

Det e ikkj møkje verdensvant øve meg når eg meste ikke tar sjangsen på å gå på do når eg på flyplassar. For eg finne ikkje fram. Eg tulla meg vekk i et firkanta rom. Det hjelpe ikkje særligt på sjølfølelsen....


Men, så e me endelig på vei. Då lysna det!!! Å du og du, så fantastastisk flott det e med ferie. Uansett klokkeslett. Eg ska jaffal ha rødvin på flyet!!!

God sommae til alle. Trur det blir den beste sommaren EVER!!!!

2 kommentarer:

  1. Va så æg sko sagt dæ sjøl!!!:-))) Dokke må ha en super fine ferie:-))

    SvarSlett
  2. GOD TUR OG NYT FERIEN, SISSEL - DU MÅ HILSA ERNST :-)

    SvarSlett