torsdag 20. juli 2017

Ferieslutt

Eg e litt leie av ferie nå. Har ete litt for mange lakris, litt for mange sjokolader og litt for masse vin. Er egentlig forsynt.. Men nå dryppe det frå himmelen og. Gjere nåke med motivasjonen. Me har nettopp ete ein masse goe grillmat og skrotten er fornøyd. Slappe av i horisontalen nå og me vente på besøk av venner frå Varhaug. Då tenke eg at eg klara et par dagar te..,

Men det e løye med det. Tenkte i dag at det var vær til å vaska vindu heima... Det må væra husmorå i meg...

Nå er me i Tønder. Liksom ein plass me kjeme tebake te. Masse goe sko å få kjøpt her. I mårå love di sol. Då e det å traska i gatå på jakt itte kupp. Men det e ikkje samme iveren itte ein goe handel på slutten av ferien.

Egentlig godt at me e skrudde isamen sånn at nok er nok av og te. Eg er meste på haust i tankane. Trenge  nye potteplanter og meir stearinlys... og så får me eta opp det som er i fryseboksen. Har brukt altfor masse penger denne ferien og.... Men det er så flott "å spise på hotellet" som far min alltid sa. Litt luxus i kvardagen er påbudt!!!

Ferga til gamlelandet på onsdag. Blir godt ..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar