tirsdag 21. juli 2015

Snart slutt på ferie

ligge i sengå med kaffikoppen og ser ut av vinduet. Drittvær, men ifølge Ernst sin kontakt på Yr kjeme solå klokkå 1200.

Kjenne det e heilt greit at me ska heim om to dagar. Nå e denna kroppen metta  av kjøpemat og vin. Tenk at eg skulle sei det!!!!

Me har bare vore inne i byen etter stengetid for butikkane. Men har vindusshoppa litt... Der e litt potensiale... Men Ernst seie bilen sprikke om me kjøpe meir nå. Klær kan eg bare glømma. Eg ser ikkje for meg at blondeshors og ditto topp eller andre lekkerbiskener e det stora på denne kroppen. Det e liksom det som er utstilt. Lite av mote til oss med litt mye former. Skjønt eg var inne i ein butikk i Skælskør som reklamerte med alle størrelser. Der lukta det litt for masse møllkuler.

Dette har vore ein fin ferie. Me har ledd masse, mye goe mat og drykk, og me e godt utkvilte. Men nå lengta  eg etter kjøttkaker og Ivarvatn

Nå nyte eg kaffikoppen og Ipad i sengå mens Nitimen e på radio. Har brukt opp masse data i ferien. Utrulig så fort det går før eg får melding om at datamengder er brukt opp. Men så må eg liksom bare innom aviser og Facebook for å sjekka ka så skjer. Skjønt me klarte oss i gamle dagar og. I rikstelefonen si tid.

Ser ei sprikka i skydekket. Kanskje eg ska stå opp?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar