torsdag 7. juni 2012

Siste nytt

Vel, så har eg klypt meg. Mange år siden sist det blei så drastiske forandring - og dette er behørig kommentert på fjesbokå.

Eg har lært Ernst opp til å sei nåke positivt når det skjer forandringar med meg. Enten eg har fått nye klær eller nye frisyre. Det e jo slett ikkje alltid han ser det ..

Når eg kom him med det nya håve såg eg han sleit. Han har nemlig ein drøm om ei Synnøve Solbakken med flommande gullhår og midje så ein kan ta rundt med to hender. Stakkar, han har jo ikkje fått med seg at den tiå e faren. Nå gjelde det å ta på seg solbriller og væra fornøydde med det så e. Der har jo vore ein viss slitasje på han og....

... Og når det gjelde det med ungdomskilden: eg e igrunnen fornødde med at me aldri fant den. Det hadde vore slitsomt å væra på topp heila tiå. Nå e det jo fullt muligt å slenga seg nedpå sofaen å ta ein kvil når middagen e fortært. Eg ska ikkje nå nåke. Egentlig er livet i nerøvebakke ganske behageligt. Det harkje litt i leddå av og te - og eg helle ikkje så lenge utøve nettene lenger. Men nå kan me jo begynna tidligare. Festen kan starta klokkå seks. Me ska jo ikkje leggja ungane først....

Det e masse sant i dei der strofene om at når ein blir 66 så gjere me så me vil. Eg e ikkje heilt der ennå, men eg har te tider egne meiningar... Så eg øve meg opp te det nå.

For å halda fast på mytene så har eg nå slått i rødvinsglaset og KOSE meg. Kosing e ein av grunnane te at det må meir enn to hender te for å nå rundt midjen.

Og så gler eg meg te lørdag. Eg ska stilla som utvalgt heiagjeng frå SR-Bank. Me servere drikka og nødvendig blodsukkerstimulerande. Det e Nordsjøritte så gjelde då. Ska bli gildt!!!!

Så vennligst vink te oss, om du e syklist!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar